Sommerhilsen fra Stod frivilligsentral

Stod frivilligsentral ønsker å rette en stor og oppriktig takk til alle frivillige, samarbeidspartnere og innbyggere som bidrar til å skape et trygt, inkluderende og levende lokalsamfunn. En spesiell takk til de som har bidratt til at Sommersprell i Stod 2026 ble gjennomført.

Frivilligheten er selve grunnlaget for det vi får til. Gjennom små og store bidrag skapes det møteplasser og aktiviteter for mennesker i alle aldre – fra barn og unge til eldre. Hver innsats er viktig, og sammen gjør vi det mulig å legge til rette for fellesskap og deltakelse der alle kan finne sin plass.

Gjennom året ser vi hvordan engasjement og dugnadsånd gir gode opplevelser og bygger tilhørighet på tvers av generasjoner. Det er dette samspillet mellom mennesker som gjør Stod til et godt sted å være, og som gjør det mulig å skape aktivitet og trivsel for mange.

Vi håper sommeren gir rom for både gode stunder og ny energi, og kanskje også anledning til å delta i eller bidra til fellesskapet. Frivilligheten trenger alle, og alle har noe å bidra med.

Stod frivilligsentral ønsker alle en riktig god sommer.

Vi er tilbake i normal drift fra uke 33.

Om det skulle være noe i mellomtiden er det bare å ta kontakt på SMS tlf. 941 73 476, eller på e-post frivillig@stod.no da den sjekkes sporadisk gjennom ferien.